2015. november 7., szombat

4.

Sziasztok kedves olvasók!
Megint eltelt két hét, ami azt jelenti, hogy itt az új rész. Nagyon köszönjük nektek az oldalmegjelenítéseket és a feliratkozásokat. Remélem a következő rész sem veszi el a kedveteket az olvasástól.
Kellemes hétvégét és jó olvasást!
Puszi: Juliet és Szaszi




/ Annalise /
Május 24. (csütörtök)

Hajnali fél három, az egyik kezemben sörös üveg, a másikkal Philip nyakát karolom át, aki támogatólag tart a derekamnál fogva. Ma este rajta volt a sor, hogy alkohol nélkül vészelje át a bulit. A májusi éjszaka hideg és szeles volt, ezért Max pulcsiját kaptam magamra a csípős időjárási viszonyok ellen. Egy elhagyatott úton sétáltunk haza felé, mert ilyenkor jobb a csend, mint a folyamatos nyüzsgés. Na meg persze az sem egy utolsó szempont, hogy ilyenkor nem éppen ajánlatos egy forgalmas utcán végig vonulni. Ki tudja, miféle emberek utaznak a csilli-villi autókban. Csendben gyalogoltunk egymás mellett, csak néha hallatszott a hangos vihogásunk, amely már megszokottnak számított egy részeg lánytól. Hirtelen átfutottam az út túloldalára, hiszen egy autót sem lehetett látni a környéken. Juliettel egymásba karolva szeltük a város utcáit, miközben percenként törtünk ki hisztérikus kacagásban. A két fiú mögöttünk, hasonlóképen jól szórakozott, bár az is előfordulhat, hogy rajtunk derültek ennyit. A hangulat tökéletes volt, már-már idili. Pár perc séta után Philip és Max átmentek a zebrán és egy közeli romkocsmát tűztek ki maguknak úti célul. Mi Juliettel, úgy gondoltuk elég volt mára az ivászatból, így a házunk felé indultunk. Ekkor, viszont eszembe jutott, hogy Max pulcsija rajtam maradt. A ruhadarabot gyorsan letornáztam magamról és a karomra akasztva azt az úttest felé indultam.
- Hova mész? - tudakolta legjobb barátnőm, miközben megint elkacagta magát. Kicsit bizonytalanul léptem felé egyet, és a vállára tettem a kezem.
- Nyugi drága, csak Maxnek viszem a pulóverét - erre persze megint kitört belőlünk a röhögés. Vidáman futottam át az úton és adtam oda a ruhadarabot egyik legjobb barátomnak.
- Köszi, Lisie! - mondta mosolyogva Max, majd gyorsan megölelt én pedig elindultam vissza Juliethez. Bizonytalan léptekkel haladtam előre barátnőm felé, miközben egyfolytában kacarásztam a nagy semmin. A vidámkodásom közepette megbotlottam a saját magam által elhajított sörös dobozban. Lassan feltápászkodtam, de ekkor éles fájdalom hasított a lábaimba. A fejem az aszfaltra csapódott engem, pedig elnyelt a feketeség.   Egy sikítás, ajtó csapódás és ennyi. Aztán egy hang, furcsa és bizonytalan, számomra ismeretlen.
Nyisd, ki a szemed! Hallod? Nem teheted ezt velük. 
Kiabálás, valaki a levegőbe emel. Nem érzek semmit, az a furcsa hang sincs már. Ijesztő ez a hely, sötét vesz körül és én szinte lebegek. Nincsenek hangok, formák és színek, csak a fájdalom. Mintha a víz alatt lennék, csak kapok levegőt. Úgy érzem a testem mozog,  pedig csak fekszem. Egy pillanatra hallom Juliet hangját aki a nevemet mondja. Zokog. Pár másodperccel később már nem hallok semmit, a fájdalmaim is enyhültek , a helyüket a néma csend és a nyugalom vette át. Aztán megint egy idegen hang.
Annalisie, élned kell! Ébredj! Nem teheted ezt Vele!

Végül a feketeség elnyel, én pedig egyedül maradok.

/ Marco /

  Izgatottan toporogtam a szórakozóhely előtt, Marioval az oldalamon. Vártam már, hogy kikapcsolódhassak a legjobb haverommal. Csak egy dolog aggasztott, amit szóvá is tettem Götzének:
- Figyelj, nem lesz abból gond, hogy kocsival jöttünk?
- Nem, nem lesz. Este fele úgy sincs sok rendőr a városban, tudsz vezetni. Ha meg mégis, akkor lekapcsolod a lámpákat.- vonta meg hanyagul a vállát.
- De ebből baj lehet. Tudod, hogy nekem nincs jogsim és a lekapcsolt lámpák se jó ötlet.- feleltem kissé idegesen. Sohase voltam nagyon szabálykövető, de a vezetésben nem találtam semmi megszeghetetlent.
- Ne parázd túl! Csak nem jön ki elénk egy részeg csaj.- nevetett hangosan és én is nevettem a helyzet realitásán. Ekkor ez nevetségesnek tűnt, de mára már nem az.
A tömeggel együtt áramlottunk be a klubba. Az emberméretű hangfalakból szólt a jobbnál jobb gépi zene, amire a már az enyhén ittas állapotban lévő fiatalok táncoltak. Az első utunk a pulthoz vezetett, ahol a személyzet nagyon gyorsan szolgálta ki a vendégeket. Mivel nem ihattam a holnapi meccsre való tekintettel, egy alkoholmentes koktélt rendeltem. Mario nem vetette meg az italt, pohár számra itta meg a nagyobbnál nagyobb alkoholtartalmú italokat. Miután elfogyasztottuk a negyedik körünket, bevetettük magunkat a tánctérre. Nem lepődtem meg, hogy a táncolók nagyobb része alig lehetett tizenhat éves. Nem ítélem el őket, mindenkinek a saját döntése, hogy mit csinál. De azt tudom, hogy engem a szüleim, ha ilyen helyekre jártam volna tizenhat éves koromban, akkor megvontak volna tőlem mindent. Nem hogy még támogassák is ezt.
A gondolataimból egy előttem táncoló hosszú, barna hajú lány zökkentettki. Nem tudtam, hogy ki ő, de nem érdekelt. A csípőjénél fogva közelebb húztam magamhoz és együtt kezdtünk mozogni a zenére. A szám után egy másik következett, amikor is megfordult és a kezeivel átkarolta a nyakam. Egy csinos arcú, de sminkkel összekent lánnyal találtam szembe magam. Több se kellett nekem, megfordultam és Mario után kezdtem kutatni. A bárnál meg is találtam, épp egy másik kört kért ki. Én is intettem a pultosnak, hogy kérek egy koktélt és a barátom felé fordultam.
- Na, hogy érzed magad?- túl akartam kiabálni a zenét, de a hangom elhalt mellette. Láttam rajta, hogy nem itta le magát, de nem volt nevezhető beszámíthatónak sem.
- Nagyon jó a buli!- üvöltötte az arcomba, kiitta az utolsó cseppet is a poharából és bevetette magát a tömegbe. Nevetve néztem utána, s intettem a pultosnak az újabb italért.
Hajnali fél három környékén léptünk ki a bár ajtaján. Götze a nyakamat átkarolva támolygott, míg én a kocsit kerestem. Hamar megtaláltam, így az ajtókat kinyitva dobtam be a hátsó ülésre a részeg haverom. A vezetőülésre beültem és elindítottam az autót. Ha nem tudsz vezetni,de mégis kocsikázni akarsz adok egy jó tanácsot: kerüld a főutakat, használd a kerülőket. Én mindig ez szerint indulok útnak. A lámpákat  felkapcsoltam, azért mégis jobb a biztonság. Épp haza felé vezető útra kanyarodtam be, mikor a hátsó ülés felől egy hangos nyögés keretében kijött a barátomból az este alatt elfogyasztott italok.
- Basszus Mario, kellett neked ennyit innod!- fordultam a hátra, de a fél szemem az úton tartottam. De így se tudtam elkerülni a balesetet. A barátom szidtam szüntelenül, mikor egy csattanást hallottam. Azonnal megállítottam az autót és kiszálltam az autóból. Egy korombeli, hosszú, barna hajú lány feküdt a kocsi alatt. A döbbenettől hirtelen nem tudtam mit csinálni. Ott feküdt, a lábai nem normális helyzetben voltak, a fején egy kisebb sebből ömlött a vér. Csak néztem és arra gondoltam: ,,Hogy tehettem ezt?" A sokkból egy zokogó lány hangja ébresztett föl. Lehajolt a barátnője mellé és rázni kezdte. Hirtelen ott termettem és az ölembe kaptam.
- Hova viszed?- rántott vissza karomnál fogva a lány.
- Kórházba. Szállj be te is, de előtte nyisd ki az anyósülés felőli ajtót.- feleltem neki az egyértelműt. Amolyan gyorsan csak tudta megtette ezt, s máris a kórház felé száguldottunk.


2 megjegyzés:

  1. Sziasztook! :)

    Örültem amikor Juli mondta, hogy van új rész, mert bár nem szeretem Marcot itt valahogy más ember, vagy nemtudom. Bár, ez elég furcsán hangzik, mert amúgy se ismerem Marcot, na mindegy :D
    Kíváncsi vagyok, hogy hogyan fog alaklulni a további folytatás, és remélem lesz majd szó bewnne a részeg Götzéről is! :D
    CSIRKE, (khm Marco) TE GYILKOS! :D
    Amúgy azon még a mai napig röhögök, amiért jogsi nélkül vezetett és elkapták, mármint, hogy a francba nem ment el vizsgázni? :D Ő a buta szőke, én az okos szőke!
    (khm ezt komolyan leírtam? xD)
    Na mindegy, a lényeg az, hogy mind a ketten nagyon ügyesek voltatok, várom a következő részt!
    Puszi
    :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nie!
      Itt nálunk maga a jófiú,mi így képzeljük el. :)
      A részeg Götze csak ebben az egyben tűnik fel. :D
      Szőkék vagytok mind a ketten. :D
      Köszönjük, várunk vissza! :)

      Törlés