2015. augusztus 30., vasárnap

Prológus

Sziasztok!
Itt is lenne a prológus, amit én ( Juliet) írtam. Még nem olvastam ilyen elkezdést, így gondoltuk, hogy elég egyedi módja ez. Ha meg van ilyen, akkor elnézést.
Remélem tetszeni fog! Ha tetszett iratkozz fel és /vagy kommentelj!
Szeretünk Titeket!
Juliet és Szaszi





Annalise és Marco a stúdióban álldogálnak és várják, hogy szólítsák őket. Nem lehet rajtuk látni az idegeskedés jelét, de a hozzájuk közelálló emberek tudják, hogy minél előbb túl akarnak lenni ezen.  A lányon egy fekete, egybe részes ruha van, derekát pedig egy arany övvel emeli ki és hozzá még felvett egy fekete balerina cipőt. A fiú most is elegáns; egy fekete ing van rajta a kedvenc farmerjével, lábát pedig egy fehér Nike cipő dísziti. Karját a kedvese tolószékén pihenteti, a lány pedig nyugtatóan simogatja azt.
Az adás elkezdődik, mindketten hangosan kifújják a levegőt.
Riporter.: Már régóta foglalkoztat minket a szerkesztőségben az a kérdés, hogy ki a Dortmund gólkirályának a barátnője. Ma végre bepillantást nyerhetnek Marco Reus és kedvese, Annalise Klein életébe!
Először nyilatkoznak itt a tévében kapcsolatukról a nyilvánosság előtt. Exluzív interjú Annalise-zal és Marco-val!
Rip.: Sziasztok! Köszönöm, hogy elvállaltatok az interjút.
Annalise: Mi köszönjük, hogy végre tiszta vizet önthettünk a pohárba.
Rip.: Mond csak Annalise, mit kell tudni rólad?
A.: Már kisgyermek korom óta élek itt, Dortmundban. Itt jártam óvodába, általánosba, gimnáziumba és most vagyok másodéves hallgatója az itteni egyetemnek. Lételemem volt a tánc, de mára átvette a helyét a rajzolás és a tervezés. 
Rip.: Ez kitűnő! Mond csak, és modellkedésre nem kértek fel még?
A.: ( nevet ) Nem, de nem is vállalnék el egyetlen egy fotózást se. Nem az én világom és nincs is meg hozzá a szépségem. 
Marco: Ne butáskodj! Te vagy a leggyönyörűbb! ( odahajol szerelméhez és nyom a homlokára egy csókot )
Rip,: Nagyon szép pár vagytok együtt! Mi óta is tart ez a kapcsolat?
M.: Köszönjük! Lassan egy éve, de nem számoljuk. Sok dátumot tudunk a kapcsolatunkhoz kötni, így felesleges egy napot kiválasztani a sok közül. 
Rip.: Értem. Hogy és hol találkoztatok?
A és M.: Hát, az elég érdekes történet... ( itt sokat sejtően összenéznek) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése